آموزش رایگان

همه چیز در مورد وقت سفارت برای تایید مدارک (لگالایز مدارک)

فوریه 9, 2024 0 دیدگاه

اجاره خودرو در تهران – اجاره ماشین در تهران

سپتامبر 2, 2023 0 دیدگاه

کسب درآمد از ماینر ، چگونه از ماینر کسب درامد کنیم ؟

جولای 17, 2023 0 دیدگاه

نقش کاغذ دیواری در بازسازی خانه

جولای 12, 2023 0 دیدگاه

آیا می توانم در حین بارداری قهوه نوشید؟

mohammad
ژانویه 2, 2020

هرکسی که این پست را می خواند ، احتمالاً قهوه را دوست دارد و احتمالاً باردار است . در بسیاری از مواقع حامله هستید یا نه ، مقاومت در برابر آن فنجان قهوه روزانه غیرممکن است.

نوشیدن قهوه در حین بارداری می تواند به عنوان یک درمان خوب به نظر برسد ، اما همیشه تعجب آور است که از امنیت آن اطمینان داشته باشید یا خیر ، و چه مقدار بسیار زیاد است. من در مورد اینکه آیا یک زن قهوه در حین بارداری قهوه می نوشد ، تحقیقاتی انجام دادم و این چیزی است که من فهمیدم.

آیا در هنگام بارداری می شود قهوه نوشید

زنان می توانند در هنگام بارداری قهوه بنوشند اما اعتدال مهم است. با این وجود قهوه ناشنوایان انتخاب بهتری است ، اما همیشه ایده خوبی است که قبل از دم کردن با پزشک خود کمی تحقیق کنید و با پزشک خود صحبت کنید.

مدافعان بهداشت بارداری مدت ها است که درباره قهوه در دوران بارداری و تأثیرات محرک کافئین طبیعی قهوه بر بارداری شگفت زده شده اند. برای مدت طولانی توصیه می شد از کافئین مورد علاقه خود در دوران بارداری خودداری کنید ، اما علم پارامترهایی را ارائه داده است که ارزش بررسی دارند.

کافئین قهوه به عنوان یک محرک طبیعی و مدر با بدن انسان واکنش نشان می دهد. شناخته شده است که محرکها باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب می شوند که هر دو در دوران بارداری زن توصیه نمی شوند.

به عنوان داروی ادرارآور ، کافئین موجود در قهوه غالباً دفعات ادرار را افزایش می دهد که باعث کاهش سطح مایعات در بدن می شود و برای یک خانم مخصوصاً باردار می تواند منجر به کم آبی بدن شود.

بیش از آنکه در بدن زن باردار تأثیر بگذارد ، کافئین قهوه از جفت و سیستم کودک عبور می کند ، یک سیستم بسیار کوچکتر و با این اثرات شاید خیلی بیشتر از بدن کودک باشد که می تواند با عوامل مختلف متابولیسم و ​​نسبت اندازه آن مقابله کند. و حرکات کودک.

و اگرچه در مورد کافئین طبیعی قهوه صحبت می کنیم ، به خاطر داشته باشید که کافئین در بسیاری از منابع چای ، مقادیر مختلفی نیز یافت می شود ، برخی نوشیدنی های گازدار و دیگر گازدار ، شکلات و برخی داروهای بدون نسخه.

آیا کافئین در دوران بارداری می تواند بر کودک تأثیر بگذارد؟

اگرچه هیچ مطالعه برجسته ای روی انسان انجام نشده است ، اما بسیاری از مطالعات مربوط به حیوانات نشان داده اند كه كافئین باعث نقص هنگام تولد ، زایمان زودرس ، زایمان زودرس ، كاهش باروری ، افزایش خطر ابتلا به تولد كم و برخی از مشکلات تولید مثل می شود. مطالعات متعددی ارتباط بین تأخیر در درک و میزان بالای مصرف کافئین را نشان داده است.

آیا بهتر است ایمن باشید و سپس از کافئین خودداری کنید؟ یا با توجه به داده های علمی موجود چه مقدار ممکن است در دوران بارداری قابل قبول تلقی شود؟

بیش از یک مطالعه نسبتاً اخیر در مورد اثرات کافئین بر سقط جنین نتایج بسیار متفاوتی را نشان داد. مطالعه ای که توسط اپیدمیولوژی انجام شده است ، حاکی از افزایش خطر سقط جنین در زنان باردار است که فقط روزانه حداقل مقدار قهوه می نوشند (از 200-350 میلی گرم در روز) ، در حالی که یک مطالعه توسط ژورنال آمریکایی زنان و زایمان و زنان و زایمان نشان داد که زنان باردار که روزانه 200 قهوه مصرف می کردند. کافئین و بالاتر در مقایسه با زنانی که هیچ کافئین مصرف نمی کردند ، دو برابر احتمال سقط جنین داشتند.

به دلیل این نتایج ، برخی از سازمان ها ، مانند رقص رقص ، اظهار داشته اند که تا زمانی که نتیجه گیری قطعی تری حاصل نشود ، توصیه می شود که زنان باردار مصرف کافئین خود را به کمتر از 200 میلی گرم در روز محدود کنند ، که این مربوط به یک فنجان قهوه 12 اینچی است.

متخصصان دیگر مطالعات را مرور کرده اند و نشان می دهند که میزان متوسط ​​کافئین هیچ تأثیر منفی بر بارداری ندارد ، با یک تنظیم متوسط ​​از 150 تا 300 میلی گرم در روز. متخصصان اضافی توصیه می کنند تا حد امکان از مصرف کافئین در دوران بارداری و شیردهی خودداری کنند تا اطلاع قبلی بیشتر شود.

کافئین در دوران بارداری بر کودک تأثیر می گذارد

چندین مطالعه مهم نشان داده است که مقادیر بیشتری از مصرف کافئین در دوران بارداری با افزایش وزن در دوران کودکی همراه است ، با اثرات کافئین حتی در هشت کودک حتی در هشت سال بعد دیده می شود.

تحقیقات اصلی نتیجه گیری شده است که مصرف بیش از حد کافئین در دوران بارداری با “رشد بیش از حد در طول سال اول زندگی کودک و افزایش خطر اضافه وزن کودک در هشت سال بعد همراه است – هر دو با افزایش خطر چاقی بعد از زندگی همراه هستند …”

بر اساس داده های تغذیه ای گزارش شده با بیش از 50،000 زن باردار ، مصرف کافئین به عنوان کم (0-49 میلی گرم در روز) ، متوسط ​​(50-199 میلی گرم در روز) ، زیاد (200-299 میلی گرم در روز) یا بسیار زیاد ( 300 میلی گرم در روز) ، از منابع کافئین مانند قهوه ، چای سیاه ، نوشابه ها / انرژی با کافئین ، شکلات ، شیر شکلات و بعضی از انواع شیرینی ها. باز هم ، یک فنجان 8 گرم باند قهوه حاوی کافئین معمولاً حاوی 100 تا 150 میلی گرم کافئین است. .

این مطالعه نشان داد که قرار گرفتن در معرض کافئین متوسط ​​، زیاد و بسیار زیاد در رحم با خطرات قابل توجهی از اضافه وزن در 3 و 5 سالگی همراه است. و یک مطالعه قبلی گزارش داد که قرار گرفتن در معرض سطوح بالاتر کافئین در رحم با 87٪ افزایش خطر چاقی در کودکان همراه است.

بحث این است که کافئین ممکن است بر رشد محور هیپوتالاموس-هیپوفیز مغز تأثیر بگذارد ، که وظیفه تنظیم بسیاری از هورمون های مسئول رشد و نمو کودک را دارد و از این رو باعث رشد رحم و رشد پس از زایمان می شود.

از آنجا که کافئین در انتقال دهنده های عصبی که بر مغز تأثیر می گذارد تأثیر می گذارد ، هر اتفاقی که در دوره جنین رخ می دهد می تواند تقویت شود و دارای اثرات طولانی مدت باشد.

از آنجا که کافئین از جفت عبور می کند و همچنین با کاهش رشد جنین در دوران بارداری همراه است ، این مطالعه قابل توجه است. در نتیجه ، این مطالعه توصیه می کند که زنان باردار از مصرف بیش از 200 میلی گرم کافئین در روز ، یعنی حدود 2-3 فنجان قهوه سیاه تجاوز نکنند.

چه مقدار کافئین در دوران بارداری بی خطر است؟

آیا یک زن باردار می تواند قهوه کافئین دار بنوشد؟ جواب کوتاه بسیار جالب است ، “بله!” ، وقتی یک یادداشت هشدار دهنده به مقدار کافئین در انتخاب قهوه توجه می کند. این خبر فوق العاده است! مشکل عادت قهوه برای زنان باردار ضروری نیست ، اما تماشای مصرف کافئین در انتخاب قهوه مهم است.

کالج زنان و زایمان و متخصصان زنان آمریكا (ACOG) و دیگر متخصصان معتبر هم اکنون می گویند كه كاملاً مناسب است كه زنان باردار روزانه 200 میلی گرم كافئین مصرف كنند ، كه این به طور معمول یك فنجان 12 گرم قهوه است.

بیش از 200 میلی گرم کافئین ممکن است بر افزایش خطر سقط جنین تأثیر بگذارد.لازم به ذکر است که مطالعات یکنواختی صورت گرفته و ایمن تر از ببخشید.علاوه بر این ، به دلیل اینکه کافئین به داخل سد جفت می رود و سیستم کودک نابالغ و کوچک برای پردازش های کوچک است ، بسیاری از پزشکان حد مجاز را توصیه می کنند. از 200 میلی گرم.

اگرچه به نظر نمی رسد که اثرات کافئین قهوه روی یک خانم باردار تأثیر بگذارد ، اما اثرات قهوه کافئین ناشناخته است و احتمالاً برای کودک منفی است.

تأثیرات دیگری که قهوه در بارداری دارد

در بعضی از خانمهایی که هنگام بارداری به مقدار بیشتری قهوه عادت دارند ، به دلیل تغییر بدن در دوران بارداری ، ممکن است متوجه شود که حتی یک فنجان قهوه می تواند باعث سوزش سر دل یا مجموعه ای از چندین گیرنده مرتبط با کافئین شود. در برخی از زنان باردار حتی طعم قهوه در دوران بارداری متفاوت است.

نکته قابل توجه این است که مصرف مقادیر زیاد کافئین در دوران بارداری نشان داده شده است که بدن زن باردار را به درستی جذب آهن می کند و در نتیجه می تواند خطر کمبود آهن و کم خونی را در پی داشته باشد.

مصرف کافئین متوسط ​​، از جمله قهوه ، اغلب هوشیاری و انرژی را بهبود می بخشد ، و به بهبودی در شب طولانی بیقراری کمک می کند – شایع تر در سه ماهه سوم بارداری ، درست است؟

ترفند این است که زنان باردار برای جلوگیری از عوارض جانبی باید مقدار کافئین مصرفی را به دقت کنترل کنند و البته بدن و بارداری هر فرد با یکدیگر متفاوت است ، به خصوص وقتی صحبت از پردازش و تأثیر قهوه و کافئین است!

 

 


دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده